Eksperymentowanie w sztuce - zabawy punktem, kolorem, linią, fakturą i formą
Kompetencja kluczowa nr 8 – Świadomość i ekspresja kulturalna
Zajęcia plastyczno-konstrukcyjne – zakres treści, cele, metodyka, planowanie zajęć
Podstawowe środki wyrazu plastycznego
Zabawy punktem – rodzaje punktów - temat zajęcia, sposób realizacji w praktyce, zapis w dzienniku
Zabawy z linią – rodzaje linii - temat zajęcia, sposób realizacji w praktyce, zapis w dzienniku
Zabawy z kolorem – barwy podstawowe i pochodne, ciepłe i zimne, jasne i ciemne, kontrast - tematy zajęć, sposoby realizacji w praktyce, zapis w dzienniku
Zabawy z fakturą – temat zajęcia, sposób realizacji w praktyce, zapis w dzienniku
Zabawy z kształtem i formą – temat zajęcia, sposób realizacji, zapis w dzienniku
KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU
Zna kompetencje kluczowe
Potrafi wskazać zakres treści i cele zajęć plastyczno - konstrukcyjnych
Potrafi planować i realizować zajęcia plastyczno – konstrukcyjne z uwzględnieniem metodyki realizacji tych zajęć
Potrafi przeprowadzić zajęcia wprowadzające środki wyrazu plastycznego
Dokumentuje zajęcia w dzienniku
INFORMACJA O MATERIAŁACH DLA UCZESTNIKA:
Skrypt ze szkolenia,
wykaz kompetencji kluczowych,
przykładowe konspekty zajęć,
inne.
Uczestnicy Dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli publicznych i niepublicznych