Analiza 9 wymagań wobec przedszkoli ze wskazaniem konkretnych działań jakie powinno pojąć przedszkole, by spełniać każde wymaganie odpowiednio do przedstawionej charakterystyki
Ustalenie, jaka dokumentacja powinna funkcjonować w przedszkolu w związku z tymi wymaganiami - konwersatorium
Czym jest ewaluacja zewnętrzna
Procedura ewaluacji zewnętrznej, sposoby pozyskiwania danych przez zespół ewaluacyjny
Narzędzia ewaluacji – język wymagań
Działania przedszkola odnoszące się do wybranych wymagań - jak opowiedzieć a jak pokazać w praktyce - konwersatorium
Przykłady trudnych pytań podczas ewaluacji zewnętrznej – umiejętność analitycznego spojrzenia na własna pracę
KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Dostrzega związek pomiędzy wymaganiami a zadaniami przedszkola
Potrafi wskazać działania przedszkola oraz dokumentację w zakresie każdego wymagania
Zna istotę, procedurę ewaluacji zewnętrznej i sposoby realizacji
Na podstawie własnej praktyki zawodowej, potrafi wybrać istotne działania i je zaprezentować w zajęciu, w rozmowie adekwatnie do wybranego wymagania
,
Uczestnicy Dyrektorzy i nauczyciele publicznych oraz niepublicznych przedszkoli