Kompetencje kluczowe w uczeniu się przez całe życie
Kompetencje wg Europejskich Ram Odniesienia/li>
Profil kompetencyjny ucznia/li>
Profil kompetencyjny nauczyciela/li>
Kształtowanie kompetencji kluczowych w oparciu o metody aktywizujące/li>
Strategie nauczania i uczenia się: *uczenie uczenia się, *uczenie się przez działanie, *eksperyment i doświadczenie, *projekt edukacyjny, *uczenie problemowe, *ocenianie kształtujące, *uczenie się uczniów od siebie
KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Omawia czynniki wpływające na przebieg procesu kształcenia i rozwój kompetencji kluczowych
Dostrzega różnicę miedzy kompetencji a umiejętnościami
Tworzy profil kompetencyjny nauczyciela
Dostrzega kompetencje kluczowe w aktach prawa oświatowego
Uświadamia sobie ponadprzedmiotowy i interdyscyplinarny charakter kompetencji kluczowych
Rozumie potrzebę kształtowania kompetencji kluczowych oraz ich wpływ na jego funkcjonowanie w dorosłym życiu społecznym i zawodowym
Rozumie role kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie
Uczestnicy Nauczyciele szkół publicznych i niepublicznych