HOME
O NAS
TERMINARZ
SZKOLENIA
CERTYFIKATY
Lider indywidualnego rozwoju dziecka
Certyfikat Master Eko
Certyfikat Master Metodyki
Przedszkole jako ucząca się organizacja
DOBRE PRAKTYKI
ZASADY
PUBLIKACJE
KONTAKT
Plan szkolenia
Metoda eksperymentu w pracy szkoły
Kompetencje kluczowe a umiejętności
Metoda PBL
Nauczanie przez doświadczenie - cykl Kolba
Doświadczenie a eksperyment
KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
omawia czynniki wpływające na przebieg procesu kształcenia
uzasadnia potrzebę stosowania metod aktywizujących w procesie nauczania/uczenia się
dowodzi związku pomiędzy wykorzystywaniem metod aktywizujących a rozwijaniem umiejętności uczenia się i ciekawości poznawczej uczniów
definiuje eksperyment i doświadczenie
omawia rodzaje eksperymentów i ustala etapy procedury badawczej
wskazuje wykorzystanie eksperymentu w różnych dziedzinach wiedzy
projektuje eksperyment na danym etapie edukacji
określa rolę nauczyciela i ucznia podczas eksperymentowania
określa rolę eksperymentu i doświadczenia w kształtowaniu kompetencji kluczowych
określa założenia projektu edukacyjnego i omawia etapy jego realizacji
określa założenia metody PBL i omawia etapy jej realizacji
omawia cykl Kolba w planowaniu zadań z uczniami
omawia wybrane metody aktywizujące w nauczaniu eksperymentalnym oraz narzędzia TIK do wykorzystania w nauczaniu eksperymentalnym
Uczestnicy
Nauczyciele szkół publicznych i niepublicznych
Czas trwania
4 godziny dydaktyczne
Forma
warsztatowa
Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies.
OK