Polo Logo
  • HOME
  • O NAS
  • TERMINARZ
  • SZKOLENIA
  • CERTYFIKATY
    • Lider indywidualnego rozwoju dziecka
    • Certyfikat Master Eko
    • Certyfikat Master Metodyki
    • Przedszkole jako ucząca się organizacja
  • DOBRE PRAKTYKI
    • ZASADY
    • PUBLIKACJE
  • KONTAKT

Plan szkolenia

Public relation wewnętrzne i zewnętrzne placówki oświatowej - reklama, współpraca z mediami

  • Skala i zasięg działań marketingowych przedszkola
  • Wewnętrzne i zewnętrzne public relations w placówce oświatowej
  • Reklama działań przedszkola
  • Zasady tworzenia i doboru treści promocyjnych
  • Współpraca z mediami PR w sytuacjach kryzysowych

KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU

  • Uznaje potrzebę działań w obszarze budowania wizerunku placówki oświatowej
  • Potrafi wykorzystać elementy marketingu w odniesieniu do budowania wizerunku placówki oświatowej
  • Tworzy treści promocyjne i dobiera działania promocyjne do potrzeb oraz sytuacji danej placówki
  • Tworzy komunikat prasowy, pismo przewodnie o patronat medialny, oświadczenie dla mediów w sytuacji kryzysowej

INFORMACJA O MATERIAŁACH DLA UCZESTNIKA:

  • Skrypt ze szkolenia
  • Wzór komunikatu prasowego
  • Wzór pisma o patronat medialny

Uczestnicy
Dyrektorzy i nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni placówek oświatowych
Czas trwania
4 godziny dydaktyczne
Forma
online, stacjonarne

Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies.

Kontakt

  • Aleja Jana Pawła II 27
    02-867 Warszawa
  • Biuro: +48 663 628 818
  • Jadwiga Pytlarczyk: +48 730 916 282
  • k.pawlowska@esperte.pl
  • facebook.com
  • Poniedziałek - Czwartek: 09:30 - 17:30

Menu

  • Home
  • O nas
  • Terminarz
  • Szkolenia
  • Certyfikat

NEWSLETTER

Dziękujemy! Twój e-mail został dodany do naszej listy mailingowej.

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco i zapisz się do newslettera!

Kliknij tutaj aby zapoznać się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych!