Bajki psychoedukacyjne - istota , cele, przykłady praktyczne z udziałem uczestników
Bajki psychoterapeutyczne - istota , cele, przykłady praktyczne z udziałem uczestników
Bajki relaksacyjne - istota , cele, przykłady praktyczne z udziałem uczestników
Metodyka pracy z bajką terapeutyczną
Bajkoterapia a czytanie dzieciom
Łączenie literatury z aktywnością językową, muzyczną, teatralną , plastyczną - przykłady praktyczne
KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Zna elementy składowe procesu wychowawczego w przedszkolu
Potrafi dobrać literaturę do realizacji celów wychowawczych
Przeprowadzi zajęcia i zabawy ukierunkowane na wspomaganie inteligencji emocjonalnej oraz wspierające rozwój moralny z wykorzystaniem literatury oraz w połączeniu z innymi aktywnościami np. plastyczną, muzyczną, teatralną
Potrafi wykorzystać bajki terapeutyczne jako profilaktykę i terapię różnych sytuacji
Potrafi przeprowadzić relaksacje z wykorzystaniem bajek relaksacyjnych
Zna różnice między czytaniem tekstów i wykorzystaniem ich do realizacji celów wychowawczych a realizacja bajko terapii (metodyka pracy)
Uczestnicy Nauczyciele przedszkoli publicznych i niepublicznych oraz edukacji wczesnoszkolnej