Cele działań wizerunkowych i promocyjnych placówki oświatowej;
Elementy wizerunkowe;
Identyfikacja wizualna;
Rola przedstawicieli społeczności przedszkolnej / szkolnej w kreowaniu wizerunku placówki;
Skala i zasięg działań marketingowych przedszkola / szkoły;
Zasady tworzenia i doboru treści promocyjnych;
Wewnętrzne i zewnętrzne public relations w placówce oświatowej;
Reklama;
Współpraca z mediami;
PR w sytuacjach kryzysowych.
CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Uznaje potrzebę działań w obszarze budowania wizerunku placówki oświatowej;
Potrafi przygotować i dokonać analizy SWOT, analizy konkurencji i potrzeb klientów;
Potrafi wykorzystać elementy marketingu w odniesieniu do budowania wizerunku placówki oświatowej;
Tworzy treści promocyjne i dobiera działania promocyjne do potrzeb oraz sytuacji danej placówki;
Tworzy komunikat prasowy, pismo przewodnie o patronat medialny, oświadczenie dla mediów w sytuacji kryzysowej.
INFORMACJA O MATERIAŁACH DLA UCZESTNIKA:
Skrypt w wersji elektronicznej : Opis instrumentów i celów działań marketingowych i promocyjnych;
Metodologia badań marketingowych : SWOT, analizy konkurencji i potrzeb klientów, zasady tworzenia skutecznego przekazu promocyjnego, propozycje PR wewnętrznego i zewnętrznego placówki oświatowej;
Wzory dokumentów w wersji elektronicznej: komunikat prasowy, pismo przewodnie o patronat medialny, oświadczenie dla mediów w sytuacji kryzysowej.
Uczestnicy Dyrektorzy, nauczyciele i pracownicy niepedagogiczni przedszkoli oraz szkół