Monitorowanie i analizowanie osiągnięć każdego ucznia, formułowanie i wdrażanie wniosków
Pojęcie monitorowania, sposoby i narzędzia służące do monitorowania
Przykładowe narzędzia służące do monitorowania wdrażania podstawy programowej
Rola zespołu nauczycieli uczących w jednym oddziale w procesie monitorowania
Odnoszenie się w codziennej pracy z uczniami do elementów podstawy programowej i ujmowanie w tym procesie zadań szkoły, celów ogólnych, umiejętności i wiedzy przedmiotowej, zalecanych warunków i sposobów realizacji oraz kompetencji kluczowych jako wyznaczników osiągnięć
CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Potrafi monitorować realizację podstawy programowej w perspektywie każdego ucznia
Współpracuje z uczniami w procesie uczenia się
Buduje u uczniów odpowiedzialności w procesie uczenia się
INFORMACJA O MATERIAŁACH DLA UCZESTNIKA:
Każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów pomocnych do monitorowania osiągnięć uczniów