Podsumowanie półroczne w szkole - dyrektor, nauczyciele, zespoły
Zdania dyrektora w zakresie nadzoru – sposób podsumowania - wzór, formułowanie wniosków
Przepisy prawa, w tym prawa wewnątrzszkolnego w ocenianiu, klasyfikowaniu i promowaniu uczniów
Wykorzystanie wniosków z nadzoru – uchwała RP - wzór
Zadania zespołów – sposób podsumowania, narzędzia, wnioski i sposób wykorzystania
Zadania nauczycieli – proces wspomagania rozwoju i edukacji – analiza – narzędzia, wnioski i sposób wykorzystania
Ewaluacja pracy nauczyciela – narzędzia, wnioski, sposób wykorzystania
Informacja dyrektora o działalności szkoły po I półroczu
Procedura postępowania – wzór dokumentu
Przebieg zebrania rady pedagogicznej – podsumowującej półrocze
KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Uczestnik szkolenia utrwali swoją wiedzę dotyczącą aktualnych przepisy prawa oświatowego związanych z ocenianiem, klasyfikowaniem i promowaniem uczniów oraz szczegółowe rozwiązania w tym zakresie, dotyczące trybu i procedur
Będzie potrafi przeprowadzić analizę i ocenę realizacji planu pracy szkoły, planów pracy zespołów nauczycielskich, planu nadzoru, programu wychowawczo-profilaktycznego, programów innowacyjnych i innych realizowanych w placówce, sformułować wnioski i rekomendacje do pracy w nowym roku szkolnym
W swojej pracy kierować się będzie aktualnymi rozwiązaniami wynikającymi z przepisów prawa oświatowego, w szczególności statutu
INFORMACJA O MATERIAŁACH DLA UCZESTNIKA:
W czasie szkolenia każdy uczestnik zostanie wyposażony w pakiet informacji, jakie zadania wynikają z przepisów prawa
Pozna przepisy prawa oświatowego związanego z wymaganiami państwa i nadzorem pedagogicznym wprowadzonych ustawą prawo oświatowe z 14 grudnia 2016 r. i aktami wykonawczymi
Uczestnicy Dyrektorzy i nauczyciele szkół publicznych oraz niepublicznych