Poprawność merytoryczno-metodyczna zajęć - zasady planowania zajęć i budowania scenariusza
Podstawa programowa a program wychowania przedszkolnego
Formy pracy w przedszkolu – budowanie ramowego rozkładu dnia
Metodyczne aspekty realizacji poszczególnych form
Metody i zasady wychowania przedszkolnego
Rodzaje zajęć w przedszkolu i zasady planowania w tygodniu
Wskazówki metodyczne do realizacji różnych typów zajęć
Planowanie zajęć a realizacja programu wychowania przedszkolnego
Budowanie konspektu zajęcia – temat, cele, metody, przebieg zajęcia – analiza różnych typów zajęć
Indywidualizacja podczas zajęć dydaktycznych
Zapisy w dzienniku
KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Zaplanuje tematy kompleksowe i przygotuje plan pracy z wykorzystaniem programu oraz z uwzględnieniem wskazań metodycznych – rozplanowanie zajęć w tygodniu
Przygotuje konspekty do różnych typów zajęć - poprawnie sformułuje tematy zajęć, określi cele operacyjne, wskaże metody oraz zaprojektuje przebieg z uwzględnieniem wskazań metodycznych
Zastosuje zasadę indywidualizacji podczas realizacji zajęć
Dokona zapisu w dzienniku
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA W WERSJI ELEKTRONICZNEJ:
Zasady, metody i formy – ściąga
Rodzaje zajęć dydaktycznych i formułowanie tematów – ściąga
Siatki zajęć dla poszczególnych grup, przykładowe plany pracy
Przykładowe scenariusze zajęć, cele operacyjne – ściąga