Polo Logo
  • HOME
  • O NAS
  • TERMINARZ
  • SZKOLENIA
  • CERTYFIKATY
    • Lider indywidualnego rozwoju dziecka
    • Certyfikat Master Eko
    • Certyfikat Master Metodyki
    • Przedszkole jako ucząca się organizacja
  • DOBRE PRAKTYKI
    • ZASADY
    • PUBLIKACJE
  • KONTAKT

Plan szkolenia

Rola wychowawcy i nauczyciela w rozpoznawaniu i wsparciu dziecka w wieku (przed)szkolnym z trudnościami w zakresie przetwarzania słuchowego

  • Terminologia zaburzeń przetwarzania słuchowego (APD)
  • Rodzaje APD
  • Objawy sugerujące trudności w zakresie przetwarzania słuchowego
  • Wsparcie dziecka z trudnościami słuchowymi
  • Modyfikacja środowiska (przed)szkolnego
  • Obszary ćwiczeń wspierających
  • Prezentacja pomocy dydaktycznych przydatnych w pracy nauczyciela

CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:

  • Zna terminologię zaburzeń przetwarzania słuchowego
  • Zna objawy i rodzaje zaburzeń przetwarzania słuchowego
  • Potrafi rozpoznać dzieci w grupie przedszkolnej i szkolnej z trudnościami słuchowymi
  • Zna obszary i formy wsparcia
  • Wie, jak zmodyfikować środowisko w celu wsparcia dziecka z trudnościami

Uczestnicy
Nauczyciele przedszkoli i edukacji wczesnoszkolnej
Czas trwania
4 godziny dydaktyczne
Forma
online

Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies.

Kontakt

  • Aleja Jana Pawła II 27
    02-867 Warszawa
  • Biuro: +48 663 628 818
  • Jadwiga Pytlarczyk: +48 730 916 282
  • k.pawlowska@esperte.pl
  • facebook.com
  • Poniedziałek - Czwartek: 09:30 - 17:30

Menu

  • Home
  • O nas
  • Terminarz
  • Szkolenia
  • Certyfikat

NEWSLETTER

Dziękujemy! Twój e-mail został dodany do naszej listy mailingowej.

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco i zapisz się do newslettera!

Kliknij tutaj aby zapoznać się z informacją o administratorze i przetwarzaniu danych!