Storyline jako metoda pracy wychowawczej i aktywnego uczenia się
Podstawa programowa a metody i formy pracy w przedszkolu
Istota metody storyline i jej główne elementy
Przykłady (3) praktycznego wykorzystania metody w przedszkolu:
* Temat zajęcia
* Cele operacyjne
* Przebieg zajęć – epizody, pytania kluczowe, aktywności - omówienie przebiegu przykładowych zajęć wraz z komentarzem
Ewaluacja zajęć
Planowanie pracy przez nauczyciela z wykorzystaniem metody storyline – omówienie planu pracy nauczyciela na konkretnym przykładzie
Zapisy w dzienniku – omówienie na konkretnym przykładzie
Ćwiczenia praktyczne – przebieg zajęć metodą storyline a cele zajęcia
CELE SZKOLENIA – KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU:
Wykorzysta metodę storyline do planowania pracy, przygotuje plan
Poprawnie określi temat zajęcia, cele operacyjne
Zaplanuje i przeprowadzi zajęcia metodą storyline
Dokona ewaluacji zajęć
Dokona zapisu w dzienniku
INFORMACJA O MATERIAŁACH DLA UCZESTNIKA:
Opis metody i sposobu jej wykorzystania w przedszkolu
Przykładowy przebieg zajęcia zrealizowanego metodą storyline
Fragment planu pracy nauczyciela
Przykładowy zapis w dzienniku, inne
Brak wolnych miejsc.
Data 2024-04-25 17:00
Cena 150 zł
Prowadzący Jadwiga Pytlarczyk
Uczestnicy Dyrektorzy i nauczyciele przedszkoli oraz edukacji wczesnoszkolnej