Odroczenie od obowiązku szkolnego, realizacja obowiązku poza przedszkolem, sześciolatek w szkole
Współpraca nauczycieli i specjalistów z rodzicami – obowiązki, dokumentacja
Wycieczki i spacery – obowiązkowa dokumentacja
Dokumentacja (obowiązkowa) nauczycieli i specjalistów, dzienniki
Ewaluacja pracy z grupą, dzieckiem – wnioski jak ustalić i jak wykorzystać
Ewaluacja pracy własnej – wnioski – jak ustalić i jak je wykorzystać?
KOMPETENCJE UCZESTNIKA PO SZKOLENIU
Pozna najważniejsze akty prawa dotyczące realizacji zadań przedszkola
Dowie się jak poprawnie przywoływać przepisy prawa w rozmowach i w pismach
Ustali różnice w realizacji przepisów przez publiczne i niepubliczne przedszkola
Pozna katalog najważniejszych aktów prawa wewnętrznego
Pozna poprawny tok postępowania i dokumentację w zakresie realizacji różnych zadań
przedszkola takich jak realizacja podstawy programowej, udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, bezpieczeństwo spacery i wycieczki, współpraca z rodzicami i inne
Pozna tok postępowania w zakresie odroczenia od obowiązku szkolnego a także decyzji realizacji obowiązku przedszkolnego poza przedszkolem
Pozna kompetencje rady pedagogicznej i swoją rolę w jej działaniu
Pozna istotę i sposób dopuszczania do realizacji programów oraz innowacji
Ustali różnice pomiędzy metodyką wychowania przedszkolnego a nowatorstwem i innowacją
Rozróżni pojęcia dotyczące różnych aspektów ewaluacji
Ustali zakres i sposób prowadzenia dokumentacji przez nauczyciela i specjalisty
Inne
INFORMACJA O MATERIAŁACH DLA UCZESTNIKA:
Skrypt ze szkolenia
Fiszki tematyczne zawierające najważniejsze informacje i sposoby postępowania dotyczące wszystkich omawianych zagadnień
Rejestr wyjść
Aktualny arkusz ewaluacji pracy własnej
Wykaz najważniejszych aktów prawa dotyczących pracy przedszkoli
Inne
Brak wolnych miejsc.
Data 2024-05-16 17:00
Cena 150 zł
Prowadzący Jadwiga Pytlarczyk
Uczestnicy Nauczyciele początkujący i kontraktowi – publiczne i niepubliczne przedszkola